Németországban van vállalata és szeretne nyitni egy folyószámlát egy másik országban? Ha a válasza igen, akkor most megtudhatja, hogy milyen iratok szükségesek egy ilyen számlanyitáshoz.
A számlanyitáshoz szükséges dokumentumok meg kell legyenek eredeti példányban illetve egy lefordított példányra is szükség van arra a nyelvre amely hivatalos a számlanyitó országban. Ami megnehezíti kicsit a dolgunk, az hogy vannak bankok akik megkövetelik, hogy állami fordítóval kell az iratokat lefordíttatni, vannak akik csak azt szabják meg, hogy az országon belül kell fordítani és a legjobb eset ha a bank megengedi, hogy az alapító országban történő fordítást is elfogadják. Ha ön teljesíti a lentebb levő dolgokat akkor megnyugodhat, hisz gond nélkül nyithat folyószámlát vállalatának bárhol a világon.
Első sorban szükség van egy cégbejegyzési bizonylatra, egy 30 napnál frissebb cégkivonatra, egy apeh által kibocsátott illetőségi igazolásra, ami igazolja, hogy a cég abban az országban adózik, és végül egy számlaszerződésre egy német bankkal és egyes esetekben, egy igazolást a német banktól amit a külföldi számlanyitásra adnak ki és igazolja, hogy a cég abban a bankban aktív, illetve leírja a cég adatait és azt hogy mióta vezeti az adott banknál a folyószámlát.
Ilyenkor nem árt, ha megbíz egy németül jól beszélő embert, hogy fordítsa le önnek a dolgokat. Van német tolmács Budapesten vagy ha nem tolmácsot szeretne, akkor a német fordítást tudjuk ajánlani.
Kapcsolódó cikkek:
Még több információ, Bankszámlanyitás vállalatoknak.